Hjärnsläpp..igen + lista

Perkele, klockan är bara fem och jag vill sova..! Va uppe med tuppen imorse och har bara gjort vettiga grejer sen dess faktiskt. Förutom när jag gick och muttrade fula ord för mig själv när jag insåg att jag glömt köpa smör, för ANDRA dagen i rad!? Tror jag börjar få hjärnsläpp igen. Ni vet..då man ställer mjölken i skafferiet eller tar fram busskortet när man ska åka hiss.

Resten av veckan ser rätt gooo ut faktiskt;
Imorgon: Jobb
Fredag: Tidsbokning på Reb ta2s och på kvällen räknar jag med fylla på Rockbaren alt. Sticky.
Lördag: Julbord med jobbet på Henriksberg. Gött! Jävlar va jag ska svulla! Kanske en liten fylla här med?
Söndag: Bakis ;)

Sweet med ledig helg!



Henriksberg


Uppdatering 21:00

Avsluta meningen:
1. Jag har insett att min senaste kyss var: …efterlängtad.
2. Jag lyssnar på: nått svammel på tv.
3. Jag pratar: ibland alldeles för mycket och ibland alldeles för lite.
4. Jag tycker om att: bli kliad på ryggen (i vår familj säger vi iofs killa) och pussad på.
5. Min bästa vän är: alldeles för långt bort.
6. Min första riktiga kyss: var fnittrig.
7. Jag avskyr när folk: säger saker de inte menar. 
8. Kärlek är: jävligt komplicerat.
9. Jag kommer alltid att: älska musik.
10. Jag är hemligt förälskad i: Hemligt? De flesta brukar veta vem jag diggar.
11. Sist jag grät var: över en vecka sen kanske?
12. Min mobiltelefon är: inte speciellt modern tydligen.
13. När jag vaknar på morgonen: ligger jag kvar å drar mig tillsammans med kattskrället så länge jag bara kan.
14. Innan jag går och lägger mig: säger jag gonatt till Frugan.
15. Just nu tänker jag på: vad jag ska tatuera härnäst.
16. Bebisar är: helt ok så länge dom e tysta och snälla.
17. Idag har jag: varit på undersökning, handlat, hälsat på T på jobbet (saknar dig gömman!), städat lite, bokat tvättid, försökt hålla mig vaken…
18. I kväll ska jag: gå å lägga mig tidigt! Trött som ett as.
19. I morgon kommer jag: jobba..
20. Jag vill verkligen: en massa saker! Ha ett förhållande, tatuera mig, ta körkort, börja på ett nytt jobb, köpa tv, resa, gå på massa goa spelningar, träffa familjen, köpa band-tishor (Tysta Mari, Snutjävel, Nitad, Horrorpops, Rancid m.f..), hitta snygga accessoarer till nyårsoutfiten.. MER PENGAR!!!



Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback