Har klippt musmatta

Åh va gött det ska bli med en återställare i form av glöggbål om några timmar, haha. ;)

Åkte hem till Reb igår kväll. Pimpla vin och babblade samtidigt som hon klippte mig (min vän råkar vara frisör!). Så nu har jag kort hår på ena sidan igen. Vi mötte upp Fisen och drog till Rockbaren. Fisen gillade frisyren men när jag kallade det snaggade området för "musmattan" ville varken Reb eller Fisen klappa mig i håret nå mer.

Nu måste jag röja lite för här ser det ut som ett bombnedslag och sen är det julbord och utgång. Sweet!


Vad tycker du?
Postat av: Therese

Tack för ikväll gumman! Hoppas ni fick partat rejält efter jag gick!

2009-12-05 @ 21:55:46
Postat av: Mattias

Hoppas ni haft en jätte kul kväll!! :-)

2009-12-05 @ 22:00:22

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback