Minnesförlust?

Det börjar närma sig ett nytt år. Tanken är att jag ska sammanfatta 2009 här på bloggen sen. Minns ganska tydligt vad som hände, månad för månad. Alla utom en. Februari var som bortblåst ur minnet. Jag kollade dagboken, men inte ett ord skrivet under februari. Kollade bilder, men det fanns bara ett fåtal...på lägenheten och mitt hår(?!).
Då kom jag på att jag sparat alla gamla inlägg. Började läsa och insåg varför jag valt att glömma bort just den månaden. Det var ingen bra månad.

Men så tänkte jag att resten av året var ju ändå okej? Men när jag fortsatte läsa mina gamla inlägg så visade det sig att jag inte alls var så munter som jag vill minnas.
Depressioner, ångest, läkarbesök, sömnproblem, alldeles för mycket alkohol och ensamma långa nätter tillsammans med mina hjärnspöken.

Det var långt ifrån upplyftande läsning och jag önskar att jag kunde känna att jag kommit ur den där skiten nu. Men jag är fortfarande kvar i den, mer eller mindre. Jag är så less. Så less på att vara den jag är.



Och apropå det, på lördag är jag ledig därav utgång imorgon. Jag är törstig och hoppas att Fisen är det med. Jag vill dra till Pustervik, men har alldeles för lite cash för att pröjsa 100:- för att komma in och hänga av mig jackan. Så kanske blir det nått 20 kronorshak, typ Rockbaren eller Diamond dogs? Fast Andra lång funkar ju det med, men där är det ju alltid så jävla trångt!


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback