Ta mig till Friedrichshain!

Glodde precis klart på "Public enemies". Jag vet inte riktigt vad jag hade gett den för betyg om jag verkligen hört varenda replik. Jag fick höja och sänka volymen hela tiden. Först var det för lågt och jag hörde inte ett ord och...orka spola tillbaka, nej. Sen blev det för högt när de började skjuta utav bara helvete och då var det bara att sänka volymen. Men visst, Johnny Depp är ju alltid snygg och jag tror jag greppade filmen på det stora hela. Men det är knappast en favorit.



Har börjat kladda på tavlan och resultatet hittills = skit. Men så känner jag alltid i början. Den får växa fram helt enkelt och jag får acceptera att den inte kommer bli klar på en dag. En del tavlor har ju inte blivit helt klara förrän ett år senare.
Imorgon, eller idag snarare, ska jag hem till Soffipropp och planera lite inför trippen till Berlin. Den 25:e drar vi och jag har egentligen bara två önskemål och det är; Friedrichshain och Berlinmuren. Förhoppningsvis lockas Fisen också av bohemiska punkarkvarter. Ska läska henne med billig öl tänkte jag.
På torsdag ska Dannyboy följa med mig och köpa digitalkamera. Jag har väl inte råd egentligen men känner att jag måste ha en kamera nu när jag ska ut å resa. Om jag så ska leva på nudlar resten av året...
 

  



Vad tycker du?
Postat av: knivfen

Köp Ixus95 1700:- tror jag det var om du beställer på nätet, sjukt bra och billig.

Postat av: Marlene

Tack för tipset Pat, men köpte en Sony cybershot häromdan. Den borde duga :)

2009-10-18 @ 03:43:22

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback