"Gimmie gimmie gimmie..I need some more"

     
  
  
  
  
Bilder: Flickr.com


Idag har jag och Frugan suttit och glott på tatueringar. Jag har några nya idéer varav en redan är spikad. Jag vill ha en diamant på höger ringfinger. När jag letade efter bild hittade jag en förklaring till vad diamanten symboliserar och då kändes det ännu mer rätt.

"A diamond symbolizes immunity from destruction and ever-lasting protection in past life, present life, and future life." (WikiAnswers)

Jag vill gärna ha en tanke/mening bakom tatueringarna, precis som med den jag redan har. Det är inte många som vet vad den står för, ni kanske är max fem stycken..? :)

Idé nummer två är något större typ ett ankare eller en nyckel med banderoll med antingen Mor/Far eller "KMHJ".
Nummer tre är en annan variant på idé nummer två. T.ex en svala (vänster) och ett ankare (höger) på insidan av handlederna med samma text.
Alternativ fyra är att bygga på den jag redan har. Antingen neråt armen med en påfågelfjäder eller uppåt skulderbladet med en fågel...
Nu ska jag leta fram kläder till imorrn, hitta mitt pass...stoppa ner RF-biljetten i väskan och kanske krypa ner och se Donnie Darko. Haj haj!

 


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

GaddMarre!

Postat av: Camilla

Föresten den där ryggtavlan var skitsnygg!! Hade velat ha den som tavla på väggen dock;)

2009-10-09 @ 09:54:38

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback