Hittills..

...har jag hunnit med följande:

- Röjt undan. Inte för att det va så mycket att röja undan men ändå.
- Dammsugit. Bokstäverna Y och T råkade slinka ner när jag dammsög tangentbordet... Det var bara öppna påsen o rota bland allt katthår! Perfekt sysselsättning när man e dammallergiker.
- Diskat. Finns det nått tråkigare?? Damma kanske..
- Betalat (äckliga jävla massa) räkningar...
- Bokat biljett till Hoffmaestro & Chraa. Åh va jag ska dansa å svettas! ;)


Kvar på listan är..

- Duscha
- Hämta ut biljetten
- Kort promenad
- Lunch med Frugan
- Packa. Jag vet att jag svamlade om det redan i början på veckan. Men jag har inte kommit nån vart. 

Fick T-shirtpaketet idag; Mad Sin och Tiger Army (125:-!!). Och häromdan kom mitt linne, mossgrön tubtopp med leoprickar (20:-!!). Vad annars? Tradera is the shit.



 


Vad tycker du?
Postat av: Therese

Jag vill med se Hoffmaestro & Chraa!

2009-10-23 @ 21:32:41

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback