Sömn är överskattat

02:24 
Precis betalt mina räkningar...

...mycket bättre än att ligga klarvaken och vrida å vända på sig i sängen. Ska aldrig mer vända på dygnet! Aldrig! Haha...eller hur...

Dessutom undrar jag vilka 7 psychon(?) det är som redan hunnit läsa min blogg idag (fredag)?!

03:49

Bajs...jag är fortfarande vaken. Fastnade i nått på nätet och jag vetifan vart timmarna tog vägen?! Funderar på att bädda ner mig och fortsätta läsa "
White line fever". Eller glo i taket och pilla mig i naveln...

04:31
Hahahahahaha...ahh..Dawsons Creek, usch. Det var fan inte igår. Bra sändningstid för övrigt. Tror jag är övertrött. Testar att lägga mig igen. Gomorron!

Vad tycker du?
Postat av: Mattias B

Sorry att jag somnade så fort där, bara däckade totalt.

Hittade du något i naveln eller? ;)

2009-09-25 @ 17:55:27
Postat av: Marlene

Haha, jag undrade först varför du blev så tyst men så insåg jag att du måste somnat där hemma. Hittade bara det gamla vanliga i naveln..ludd. :)

2009-09-25 @ 21:30:45

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback