Good morning heartache...

Good morning heartache. You're like an old friend. Come and see me again...


Rancid -
Old Friend



Sekunderna efter att jag vaknat får jag en käftsmäll av verkligheten. Illamående och ångest. Mobilen piper till fast klockan bara är halv nio. Det brukar bara vara en person som hör av sig så tidigt. Men när det visar sig vara någon annan blir jag först besviken. Men besvikelsen gick snart över och ersattes med en glad överraskning. Det var syrran som sms:at. Tyckte att jag borde skriva en bok när jag blir stor och syftade på innehållet i den andra bloggen.
Jag svarade och somnade om i hopp om att ångesten skulle försvinna. Vaknade vid ett, kände mig som vanligt. Men det går i vågor. Försöker hålla mig sysselsatt för att slippa sakna och tänka på saker jag kanske hade kunnat göra annorlunda.


 


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback