Fortfarande inte somnat...

Jag har fortfarande inte somnat. Smällar man får ta när man envisas med att sova bort halva dan? Om mindre än fem timmar ska jag upp och iväg till jobbet.

Under tiden, ca två timmar, som jag har legat och vridit och vänt på mig har jag givetvis hunnit tänka en hel del. En sak som slog mig är att sist jag var lycklig var för ett år sedan, ganska precis. Allting kändes bra. För första gången i mitt liv bodde jag själv och jag trivdes i nya lägenheten. Cam och Pat bodde kvar i stan, jag planerade tatuering, träffade någon som fick mig att må bättre än jag gjort på väldigt länge, jobbet kändes okej och på det stora hela var jag riktigt nöjd med tillvaron. Jag var lycklig.

Sen vet jag inte vad som hände. Vart fan trampade jag fel? Just nu skulle jag göra vadsomhelst för att känna något alls. Jag är inte arg, inte glad. Då och då blir jag ledsen, men jag kan inte gråta. Större delen av tiden är jag mest bara tom... När blir allt bra igen?

Ska kolla tv, kamma katten, klippa klorna..allt i hopp om att jag blir trött till slut. Har jag tur blir det kanske 2-3 timmars sömn iallafall och det brukar jag klara mig rätt bra på.


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback