16/4



Försöker skaka av mig det gamla, vill ha in nytt! Någon stor förändring. Är fortfarande inne på flytt-tankarna. Men vi får se vad det blir.

Har massa grejer att se fram emot;
- Ledig hela helgen nästa vecka (då ska jag ut!)
- Frugan kommer äntligen hem från fjällen!
- Nya tatueringar 4/5, ajaj! :)
- Mamma och pappa kommer och hälsar på (i år behöver de inte hjälpa mig flytta, hehe)
- Speedway-gp på Ullevi med pappa och Mattias
- (Misconduct på Sticky)
- West coast riot med Therese!
- Upp till Crämertz i Lule!
- Ett par semesterveckor

Hoppas på fler turer med motorcykeln också. Rickard körde runt mig i onsdags. Fan va gött det pirra i magen när vi gasa på i 130! För att inte tala om kurvorna! Älskart!



Vad tycker du?
Postat av: frugan

jävlar va snygg du är Frugan! <3 saknar dig som fan, men snart ses vi äntligen!!! Och då vill jag veta allt, vem fan är Rickard? :P haha kyss o kram

2010-04-17 @ 23:33:35
Postat av: Marlene

Hahaha, fan va jag garva när jag läste "vem fan är Rickard?". Saknar dig med älskling! Bio och hålla handen snart? Pöss o kräm!

2010-04-17 @ 23:37:36

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback