26/8






Jag är väl inte alltid så bra på att visa min uppskattning. Men ni är några stycken som verkligen ställt upp senaste veckan. Frågat hur jag mått, lyssnat när jag behövt prata av mig, strosat runt i stan och slagit mig i minigolf. Ni vet vilka ni är och till er vill jag bara säga; Tack som fan!



Idag är jag ledig, småförkyld, allergisk och lite uttråkad. Och vad passar bättre då än att lyssna på musik. Finns så mycket go musik och just nu blire mycket svenskt, som t.ex;
Sista sekunden, Tysta Mari, Masshysteri, Tommy Gustafsson & the Idiots (citatet ovan är från deras "Sometimes hell is what we need"), Prins Carl, Twopointeight och Subwaste. Alla utom Prins Carl finns på Spotty.

Länkade ju till Adam Nilssons (Tysta Mari) myspace i vintras, men den är för jävla fin den där låten så jag kör en favorit i repris. Klicka här! 

Nu blire dusch, käk, "Bevvan" och kanske en garderobsrensning...igen.


2nd class citizen til the day I die


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback