Phew..

Jag och min träningsvärk pallrade oss ut på stan. Jag har hunnit med att hämta ut speedway-biljetterna, gymmat nån timme och köpt kattmat. Dessutom har jag lagat till lunch inför helgens jobbpass. Jäklar va jag är duktig när jag väl anstränger mig! ;)

På vägen hem från vagnen mötte jag den där gubben som svamla med mig i somras om buskarna va för höga eller int.
-Har du inte mössan på dig idag heller?!
-Haha..näe!
Jag gick vidare några meter och då dök nästa snubbe upp och sträckte fram en sopkvast:
-Nu får du sopa framför dig resten av vägen!
-Ah eller hur!
Käcka göteborgare! Jag gillart. :)

Strax blire bussen ut till Therese i Frölunda. Schlappa och äta, gött skare bli!


P.S: Jag mår finfint!
P.S2: Fick ett gött musiktips igår:



Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback