Hellu

...det var skönt med en bloggpaus faktiskt. Det blev fem dagars jobb, tre gympass, en tavla, klippning och en utgång. Tavlan (Slash, nere i högra hörnet) blev faktiskt helt okej, så den hamna på väggen tillsammans med de andra två jag gjorde för ett par månader sedan.


Efter mycket om och men blev det utgång i fredags. Faktum är att jag blev så less på att försöka få med mig nån ut att jag drog till Sticky själv för att se NEMAS. Visst, Martin fick tjata lite på mig med..men jag är ju sällan omöjlig. 
 
Bland det första jag gjorde var att dra tag i en snubbe med punkarfriss vid baren, tyckte nämligen att jag kände igen honom från jobbet. Och det stämde! Nästa gång han är i närheten har han lovat att säga hej, haha.
Jag träffa massa folk, spräckte ballonger, dansade tremannatryckare, drack några Jack o Cola innan happy hour slutade (sen blev det vatten), försökte impa med mina muskler... Jag hade schweinigt kul. :)

Men...det är kämpigt att agera polare när känslorna inte verkar ha försvunnit.

...och jag tror att min bästa halsduk blev kvar i garderoben. Saknaden är stor så jag får pallra mig dit å hämta den vid tillfälle. Om den nu ligger kvar vill säga


Kommande veckan ser ut typ som denna. Massa jobb och minst två pass på gymmet. Jag tar extra jobbpass för att få ihop lite pengar till nya tatueringarna (som ska gnuggas in 4:e maj istället för mars) och sommarn.

Åh! Så har jag ju bokat flygbiljett till Lule! Jag ska terra Crämen (och Pat) i över en vecka i sommar, hehe.
Speedway GP-biljetterna har jag också fixat (pappa, you owe me some dough). Gött det ska bli att känna doften av metanol igen!

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback