5/7




Luleå 2010. Mina tio dagar hos Crämertz och Pat i Svartöschtaaan i bilder;

   
Utsikt från lill-flyget.

   
Crämen och hennes nässpray.
Vi bakade muffins med jordgubbar och vit choklad i. Snuskigt goda!

  
En solig dag på schtan med Cam & Pat och Malin med familj.

 
Klockan två på natten och hur ljust som helst!
Jag fick sova i de finaste sängkläderna.

  
Traditionellt midsommarfirande/picknick på Hägnan(?).

  
Hemma hos Patriks familj. Efter bastubad och björkrispisk styrde Pat upp grillen.
Camilla och Nina fixar sallad och baconlindad grilloumi. Om nom nom.

  
Krubb!
Pattis systrar och frugan Cammi. :)

  
Efter tårta schmoka Pat lite pipe. Och geväret kom fram.

  
Först en liten lektion, strax därpå sköt jag mitt i prick på ölburken.


Haha, denna bilden ska jag skicka till Aschberg.
Ni kommer se Camen och Evert i ett avsintt av Grannfejden inom en snar framtid! ;)

 
Nattmacka och hemfärd med allsång.
"..men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i riiiiingen!!!"

  
Min sängkamrat under vistelsen; Esteban.
Och min nya drog; Salmiakki

Och så en liten bonus...:




Bästa midsommaren på länge! Och det var kul att hälsa på i Lule. Se ställen och träffa folk som Cam och Pat pratat om.

Vad tycker du?
Postat av: cam

Hehe krymma bilder. tänk om jag blir sändis nu. Skämmigt bara att jag ser ut som en full WT morsa. KJAAM

2010-07-05 @ 23:11:08

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback