1/6


West coast riot drar igång om 16 dagar! Igår tog jag mig tid att sitta ner och lyssna på de banden jag kände att jag inte riktigt hade koll på. Checkade spelschemat för dagen och det lutar åt att jag står och diggar följande band:


Förutom de självklara banden så är det stor prio på
Sista sekunden för min del. (Dagens rubrik är en Sista sekunden-låt). Noll prio på The Hives, Brute och Runawaydroid.. Hövva ösch. Hives är okej, men jag tycker inte de hör hemma på WCR.

Idag har det varit galet fint väder! Jag och Fisen möttes upp på gymmet redan klockan nio imorse. Jag cyklade 40 minuter, joggade 10 och körde lite armar och mage. Äckligt glad och hurtig idag! ;)
Sen drog vi hem till Fisen och solade. Det är grym utsikt där i Lunden. Man ser typ hela stan. Hade definitivt kunnat tänka mig att bo där!

Nu ska jag kolla upp den där kursen! Tjo!

Vad tycker du?
Postat av: Therese

Jahaaa, det är alltså banden jag kommer att kolla med då ;)

2010-06-01 @ 20:57:02
Postat av: Marlene

Haha, sötnos! Jag tvingar dig inte till nått. Men du ska veta att jag uppskattar ditt sällskap! ;) Pöss

2010-06-01 @ 22:57:31

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback