30/6


Flogging Molly - "Float" (
lyssna på youtube)

 


 

Hemkommen från Lule och dags för en uppdatering kanske? Jag börjar med WCR. Lider för tillfället av svår skrivkramp så bilder och bildtext får tala för sig helt enkelt.


 


   
Therese och jag chillade på en gräsplätt innan dom goa spelningarna drog igång.

 
Tummen upp för alkohol och cheeseburgare.

  
Vi kollade lite på Bruket, i brist på annat.
Glömde zooma ut, därav närbilden på två flugor.
Jag ser ut som ett Leif på samtliga bilder, men det bjussar jag på. ;)

  
Philip dök upp lagom till det var dags för Sista Sekunden att gå på scen.
Åh, va braaa dom va!


"Åldras med stil"

  
The Specials va asgrymma! Jäkla skönt gung på dom där gubbarna.

  
Bad Religion firade 30 bast och x antal färre hårstrån på pallet.
Philip gjorde en Robin Hood av sin mössa.

(Och ungefär här glömde jag bort att fota?!)


Therese gillart! ;)


Sista sekunden, Flogging Molly och The Specials stod för de bästa spelningarna under WCR 2010. Flogging Molly lirade "Float" som gav mig gåshud. Så fin att jag nästan började lipa.
Dropkick och Bad Religion va också bra, men jag tror jag hade alldeles för höga förväntningar för att de skulle platsa i topp tre.

Philip drog med oss in i folkmassorna. Och när vi fick nog av allt röj där framme letade vi oss ut till Niklas som stod längre bak. Och Warren fick en snabb kram innan jag drog vidare i min jakt på en Sista sekunden-tisha. Vi drog hemåt strax efter Hives började lira. Jag skulle hem och packa klart och dessutom upp och iväg till Landvetter vid sex morgonen därpå. Mer om den trippen senare i veckan...



Vad tycker du?
Postat av: Therese

Vilka snygga kort ;) Kul hade vi. Längtar tillbaka! <3

2010-06-30 @ 17:31:31

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback