29/5

(Citat från Street dogs "Free", en låt som träffar mitt i prick. Lyssna på Spotty, klicka här).

Jag kom precis på att det har gått ganska precis ett helt år sedan jag tog mitt sista ångestdämpande piller. Känns jävligt gött ska ni veta! Och jag har tränat regelbundet sedan årsskiftet (vilket är nytt personligt rekord)! Fett med cred till mig ;)


 

För ett år sedan hade paniken över att hitta nytt boende precis lagt sig. Jag hämtade ut nyckeln till lägenheten som var min första egna lägenhet med 1:a hands-kontrakt. På dagarna slet jag på jobbet och på fritiden slet jag med att få lägenheten i ett någorlunda fräscht skick.
Stod och målade lägenheten i skenet från en femtiwattare till sent på natten bara för att det skulle vara klart till inflyttningen.

I år känns det konstigt att inte flytta. Har gjort det så ofta nu att det blivit en vana. Så givetvis började det krypa i kroppen av rastlöshet. Jag behövde förändring och gav mig på badrummet som sett så lamt ut ända sen dag ett. Jag är nästan klar, väntar bara på duschdraperiet.

För ett år sedan gjorde jag dessutom min första tatuering och hunnit med två till sen dess. Planerar ytterligare en. Det lutar åt någon slags fågel som ska passa ihop med den gadden jag har på överarmen. Men det lär dröja ett tag innan jag går och köttar mig igen.
Under tiden töjer jag örsnibbarna. Har svamlat om det så länge nu så jag tyckte det var dags. Vänster örsnibb klarar sig fint men höger örsnibb är en riktig klenis! Bli inte oroliga nu, jag ska bara töja några millimeter. :)


  


Vad tycker du?
Postat av: Anna

Hihi..tack för upplysningen =D "slottskogen"..Tog förgivet att det var stockholm..

Ha en bra dag! =)


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback