8/10

Ikväll smällere! Volbeat är i schtaan och det ska förfestas, röjas i Scandinavium och partajas ute på stan. Gött ska det bli. Jag är trött men pepp. Tro det eller ej, men jag har faktiskt redan vart på gymmet och Systembolaget och dessutom slängt in första lassen med tvätt i maskinerna. Fördelen med att inte sova hemma, får alltid så mycket mer gjort.
På bolaget kom jag dessutom på att pappa (som är whiskyholic) tipsat mig om att det skulle släppas en whisky/cola-blandning på burk;
Black grouse + cola. Jag hitta den och köpte ett par stycken. Om nom nom!

Längtar till ikväll när jag får dra på mig min nya klänning och fixa frippan!
Vi ses...


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Så kul för dig, hoppas det blev som du yänkt!:D

2010-10-09 @ 09:31:51

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback