2011-04-28




50 cent - In da club
(som blev ledmotivet för festen)


Åh, fy fasen va jag längtar tebax till Lule... Saknar Mami Cammi, Pappa Patti och deras gullunge Milou. När jag landade i torsdags kändes det skitskumt, hade svårt att tro att det verkligen gått typ ett år(?!) sen jag var där sist. Det var precis som att jag aldrig lämnat Lule. Hade en grymt bra påskhelg där uppe. Promenader, 30-årspartaj, tårta, filmkvällar, pyjamasparty varenda kväll och go-jävvla-mat (jag lider numera av renkötts-abstinens)! Och även fast C inte drack en droppe på festen vare som att hon var lika bakis som oss andra på söndagen, vilket var skitkul för jag tror vi fnissade mest hela tiden.



Tror jag diggar den där leksaken minst lika mycket som Milou :)

  
Långfredagspromenad in till schtaan med Camilla, Nina, Magda och Milou.

  
Tredje bilden; Lillfamiljen bor alldeles intill "Mordor"

  
Större delen av gänget möttes upp vid lunch för att dra iväg å bekanta sig med diverse vapen. Och dom flesta kom tillbaka med blåmärken på högerarmen, haha. Magda höll dessutom på att skjuta sig i foten. Tror det var lite hillbilly-stuk på hela grejen ;)

  
  

Magda och Pat


Maten var schweinigt god! Kan bero på att det var en kock som lagat den. Vi fick snittar och välkomstdrink. Snittarna var grymt goda trots att det var lax i. Då har man fan lyckats, haha! Huvudrätten bestod av renkött (om nom nom) och potatisgratäng med go sås! Till efterrätt fick vi chokladmuffinsbotten med kaffeost, hjortron och karamellsås.



Sen blev det fri aktivitet, dvs groggblandning, beer pong, dans och tjöt. :) Och det här kan nog va den fulaste dansbilden ever! Men kul vare, lite svårt att hänga med i svängarna bara.



Jag vill tillbaka!


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Och vi saknar fortfarande vårt sängtroll!

2011-04-28 @ 14:59:28
Postat av: Yvonne

Hahaaaa,vilken hållning =)

2011-04-28 @ 16:40:23
Postat av: tangokungen

hahahahahaha...



börjar bli dags för ett besök igen tycker jag.

2011-05-17 @ 23:43:35

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback