2011-08-23



Sum 41 - Reason to believe


Klockan har passerat tolv och jag borde sova, precis som jag gjorde vid den här tiden igår kväll. Efter lite velande blev det utgång i lördags, trots jobb på söndan. Det blev förfest hos Malin och Jimmy, där fick jag världens största drink i ett redigt ölglas + ett par bullar. Sen bar det av till Henkan för att se Painfield..som inte impade direkt. Musiken var okej men mellansnacket sabbade.
Allt var frid och fröjd tills dess att det bar av hemåt. Någon har numera sett en sida av mig som jag helst inte visar alls. Den där sårbara sidan...med allt vad den innebär. Och det känns jävligt obehagligt när någon ser hur muren bara rasar. Men såhär i efterhand är jag glad att det var du och ingen annan.

Innan jag däckade (vid halv tio, haha?!) på söndagkvällen lyckades jag göra min första fiskbensfläta! Det var ju inte så svårt som jag trodde. Kan nog bli min nya grej! Och som vanligt när jag inte orkat tvätta håret en ledig dag så drog jag på mig finkepsen.
Lyckades för övrigt glömma nyckeln i dörren idag. Jag tog in matkassarna men inte nycklarna. Dom fick hänga i ytterdörren i ca 2 timmar innan jag saknade dom.

Vad tycker du?
Postat av: Yvonne

Hmm,så där ser inte mina fiskbensflätor ut! Kanske e en dålig bild :) Kram

2011-08-26 @ 09:37:03
Postat av: Marlene

..eller så har jag lite övning kvar ;) Kram

2011-08-27 @ 14:28:57

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback