2011-02-05

 



Ledig helg, å här sitter jag å hostar och snorar. Men jag är glad ändå. Jag och Nina bokade flyg till Lule igår kväll, i april bär det av för att fira Pat! Så nu e jag pank, för biljetten gick på nästan tre papp?! Värt! :) Strax ska jag boka biljetter hem till Sthlm också, dags att träffa familjen igen och jag längtar!

Idag döps Milou. Jag passade på att lämna över doppresenten till Nina häromdan. Kändes dumt att skicka den till Lule när hon ändå skulle upp dit. Förhoppningsvis kommer lilltjejen uppskatta presenten även när hon blir äldre. Jag gjorde den på silversmidet i höstas:



Jag unnade mig en DePalma-scarf/bandana häromdan också. Har spanat på den så jäkla länge så nu gav jag helt enkelt efter för frestelsen. Köpte en ring också.. och så BMTH-tishan i måndags, så nu är det köpstopp. Ska ju har råd med tatueringsbokning, Metaltown, tattoobåten?, Aggro...och fan vet allt, haha!

 
"Mommy's little monster"



Just ja...veckans miss; Jag GLÖMDE boka biljett till Kvelertak på Fängelset?! Dom lirade i torsdags och det var utsålt, skit också!



Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Har mkt svårt att tro att hon inte skulle gilla det!

2011-02-07 @ 21:10:57

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback