2011-02-01



Igår lirade Bring me the horizon på Trägårn och Marcus fyllde år.
Roligaste måndan på evigheter!

  
Först blev det findricka hemma hos Coffe. Det lilla glaset var till mig, haha.
Vi lyckades missa alla förband, men det var skitsamma faktiskt.
Försökte ta en normal bild på oss tre. Men det gick inge vidare såklart.

  
Hann köpa varsin tröja och öl/grogg innan BMTH drog igång.

  
Grym spelning! Även om jag spenderade större delen av tiden dubbelvikt pga min envisa hosta.


   
Klipp 1: Spelningen inleddes med "It never ends".
Klipp 2: Chelsea smile



Sen blev det Rockbaren!

  
Där träffade vi Alb och lite annat löst folk. Jag testade Marcus glasögon.

  
Wtf?! Hahaha! Jag garvade konstant, var ju ingen som var normal.
Mackan slickar på sina brillor och det var det sista vi såg av dem, för sen var dom borta.


Sen blev det McDonalds...efter att vi stått å ryckt i dörren till Burger King. Samtalsämnena blev mer och mer bisarra. Det började i kassan där det pratades om kannibalism. Och fortsatte sedan vid vårat bord då orden "pappakaka" och "farfarsbulle" upprepades alldeles för många gånger. Coffe skrattade så mycket att han knappt fick i sig sin mat. Mätta och belåtna började jakten på taxi och efter ett tag hamnade vi till slut i Mölndal. Och det var nu vi upptäckte att glasögonen var borta. Men det verkade inte spela någon roll just då, Marcus va upptagen med att läsa högt ur Dagens nyheter för oss.

"I've said it once, I've said it twice, I've said it a thousand fucking times"; jag har världens goaste grannar. :)



Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Låter ju som en superkväll! Såp glad att du är där ute i gbg och skakar lite rumpa åt mig med:D

2011-02-01 @ 17:53:44
Postat av: Therese

Det låter ju verkligen som en lyckad kväll! :)

2011-02-02 @ 21:54:15

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback