2011-03-02



Social Distortion - Writing on the wall



Vaknade med dom där textraderna i huvet imorse. Jättefin Social distortion-låt från senaste plattan. Givetvis masade jag mig ner från sängen och slog på datorn för att lyssna på låten. Jag fördrev tiden med att städa, handla, tjöta med Crämertz. Till slut dök Ninut upp, bara tre timmar sen, haha. Vi glodde på några avsnitt av "AbFab", pratade tatueringar, resor och massa annat.
Och nu är biljetten till Social D's Paris-gig bokad! Åååhh va jag längtar! Hoppas bara det löser sig med Nova-vakt.

Jo, just. Jag e tebax i schtaan efter en helg i Väsby. Det var kul att träffa familjen igen, och mormor och moster! Mamma har fyllt år och jag fyller år på måndag så vi slog ihop ett litet kalas å käkade jordgubbstårta (älskart!). Jag väntar på lite bilder från pappa så slänger jag upp dem med de få jag tog med min kamera. Så, pappa..öka!

Det blir ett par bilder från idag istället...



Det ser ut som att Nova vinkar



Haha! Erkänn att hon är söt! Kolla dom små huggtänderna.


Moster hade stickat en halsduk till mig. Precis en sån som jag letade efter hela hösten men aldrig hittade. Luktar gott gör den också!


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Men vad kul med bilder! Du var superfin på bilden!!

2011-03-03 @ 16:51:59

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback