2011-03-07



NOFX - Birthday song



Yes, thank God it's monday..jag är ledig och jag fyller år! Coffe var först ut att gratulera eftersom han satt å höll mig sällskap och därmed vakade in min födelsedag. Så stjärna i kanten till honom! Och ett stort tack till nån slags högre makt som gjorde att lillebror glömde bort att ringa å terra mig imorse, som han annars gör varenda jäkla år! ;) 
Och nyss fick jag sms från Kenneth, haha. Ni kanske minns honom? Annars kan ni läsa inlägget om honom här:
Kenneth.
"Tjena min lilla geishakula. Grattis på födelsedagen. Fick låna Nivas lur, snuten har beslagtagit min. Patrik hälsar oxå// kärlek Kenneth".
För övrigt är jag grymt nyfiken på vad det är Crämen tänkt skicka med posten. :P

Nu ska jag snart bege mig inåt schtaan. Kanske käka en bit tårta och sänka några bärs. Om nom nom! 

Tack för alla gratulationer! Pöss, hej!


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Shit vad snygg bild på dig! dEN VILL JAG HA!

2011-03-07 @ 20:02:12
Postat av: Therese & Cornelia

Cornelia gapflabbar och frågar mig, men mamma huuuuur seeeer hoooon uuuuuuuuuuut! Tokig är hon ;)!!!

2011-03-10 @ 09:29:08
Postat av: Marlene

Hahaha, naaaw min Cornelia. Hon e så go!

2011-03-10 @ 20:25:03
Postat av: Lillebror

Va stora nesborrar ru har! skarevara så? :D



Du var elak när du stängde av ljudet dagen efter. jävla stil det där. >:/

2011-03-12 @ 03:11:55

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback