2011-05-20




Veronica Maggio - Mitt hjärta blöder


Snälla, snälla, snälla! Låt mig få må såhär bra framöver. Det är fredag, sol, jag e ledig imorrn, lönespecen var den grymmaste på länge, ikväll lirar Maggio på Liseberg...listan är grymt lång på allt positivt! Jag gillart som fan!

Snart har det dessutom gått två veckor sedan mitt busskort gick ut och jag bestämde mig för att cykla/gå till och från jobbet istället för att sponsra Västtragik (haha, det var inte meningen att skriva tragik, men det passar mycket bättre så jag låter det va) med en onödigt hög summa pengar varje månad. Jag tänker fortsätta cykla tills det blir för dåligt väder, det får mig dessutom att må mycket bättre.

Lönen är nog den högsta jag fått på evigheter. 7500:- mer än den jag fick ut förra månaden, fattar ni va jag jobbat då?! Det har vart värt slitet, nu kan jag börja slappna av och se fram emot semestern i Paris/Kroatien om 1½ månad. Jag är grymt pepp på Paris! Strosa runt i Montmartre, gå på Social Distortion och bara ha det jävligt gött.



Det här fick mig för övrigt att garva så tårarna rann häromdan:


Brorsan sms:ar med kusin Joel.
Det är för övrigt dom här två jag ska hänga med på Metaltown i år.
Och dela en liten 1a med i x antal dygn, kommer bli intressant ;)



Vad tycker du?
Postat av: (ofrivilligt)Maggan

JAG ME JAG ME JAG ME ska me dig på Metaltown, längst fram på Volbeat ska vi stå o röjja som aldrig förr!!

Hejja du o Bettan är ju värsta dreamteam! Monstret o jag är inte alls lika duktiga!

Snart bokar vi in en melondrinkskväll med bara VÅRAN musik oavsett om Joel o Felix är med eller inte ;D

Känns som evigheter sen jag såg dig men så va de bara igår! Skönt att du mår bra!! SES PÅ MÅNDAG HAPPYFACE! :D

2011-05-21 @ 20:00:27

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback