2011-05-26


Tysta Mari - Kontraktet (
lyssna på Spotify)

Gamla versionen hittar ni här: Myspace


Fy satan vilken glad överraskning jag fick när jag kom hem efter jobbet! Tysta Mari's nya låtar ligger uppe på Spotify. Jag drog igång plattan med det samma och ställde mig i duschen å efter ett par låtar kommer den.."Kontraktet". Som jag väntat på den! Jag fick sån kick att jag utbrast ett lite för högt "Ååååhhh!!!" och studsade på stället.
Man vet att man är en musikjunkie när man redan kan texten, sen 1½(?) år tillbaka, till en låt som nyligen släppts på platta. Jag lyssnade nästan sönder den på Adams Myspace förr. Grymmaste söprajsen på lääänge!
Det var bara det jag ville säga...och att ni får ha en grym helg! Själv ska jag partaja med världens goaste 80-åring...


♥ MORMOR ♥



Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback