2011-09-02



Coffinshakers - You call it graveyard (I call it home)


 

"Back from the grave"! Deppet är borta och har istället ersatts med nån slags mani. Uppe i varv, glömmer bort att äta och har hundra planer och idéer snurrandes i huvudet.
Min enda lediga dag denna veckan och än så länge har jag mest gjort nytta. Slog upp ögonen halv nio imorse trots att Malin sagt åt mig att sova ut. Jag har diskat, städat, hängt om tavlor, mätt den blivande tavelväggen, spacklat gamla hål och satt en spik i nagelbandet (inte så farligt, men tydligen tillräckligt djupt för att det skulle blöda). Så nu sitter jag här med Bambi-plåster på "fakkfingret" och några nytagna bilder på min pimpade lägenhet.

Om några timmar ska jag mota upp Malin, aka Maggan, för att dra till Tarzan på lite förfest innan det är dags för Coffinshakers på Pustervik!!! Äntligen ska jag få se dem! Fan vet hur många gånger jag missat dem. Å Crämertz, jag önskar att du hade kunnat joina.. ♥




Mattan är på plats, tung som satan var den!
Fruktansvärt go att borra ner tårna i.


Halltavlan, "Faster pussycat", hamnade i sovalkoven tillsammans med Fisens fina tavla.
Och de vita spetsgardinerna har bytts ut till svarta.



Mitten: Foto inköpt i Paris
T.h: Två av mina egna tavlor. Berlin-collaget och psycho nurse hängdes upp i hallen.


Nova sniffar på spegeln som ska hängas upp mellan två tavlor i samma stil.


Jag behöver 3 tavellister till mina 18 nya tavlor



Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Du är sååå grym på inredning!! Ser attr du åxå e inne på lila. Milou får bara lila saker just nu. Så mysig färg ju :D Ja hade vart super jul att vara där ikväll!

2011-09-02 @ 15:45:47
Postat av: Therese

Håller med Camilla! Du är så duktig! Blir så himla snyggt!

2011-09-02 @ 21:01:22

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback