2011-09-07



Leaping Lulu -
The Blood of Cú Chulainn


För en månad sedan såg det ut såhär på mitt golv:


Tidningsurklipp i alla former. Jag sparar allt jag tycker är fint, som ger inspiration, och sätter in det i mina pärmar/böcker. Men den här gången bläddrade jag inte för att ta död på lite tid. Den här gången hade jag en plan! Och jag har ingen aning om vart den kom ifrån och hur snabbt allt faktiskt skulle gå!
En månad senare har större delen av lägenheten gått från "bohempunk" till "romantiskt porrigt" (som Petra beskrev det). Orange/rött/rosa har bytts ut mot lila/svart/vitt och jag älskart! Igår köpte jag mig en egen slagborr (för övrigt en favoritleksak) och gjorde slag i saken (höhö), borrade upp mina tavellister bland annat.


Så här blev det:

1. Jag hoppas på att få lite utökning i madonna/ängel-samlingen snart.
2-3. De 18 tavlorna fick plats! Däribland mitt senaste tillskott, en spegeltavla.
4. "Faster pussycat" fick borras upp, vanlig betongkrok visade sig va fail.

Två ramar och en spegel ovanför schnögg-soffan. Och så mitt bästa loppisfynd på länge; soffbord för 150:-, värt!


Som om det inte var nog så har jag pimpat mitt skrivbord också:

Idag har jag legat på soffan och glott på Boondock Saints, därav val av bild. Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den där flmen, den är så äckligt jävla bra och gör mig pepp av nån anledning.

Inledningen till Boondock, musiken ger mig gåshud!
Massa goa skådisar också; Norman Reedus, Sean Patrick Flanery, Willem Defoe och Billy Connolly.


Vad tycker du?
Postat av: Therese

Åhh, Marlene!! Det är ju sjukt snyggt allting, älskar väggen och äääälskar soffbordet!!!

2011-09-07 @ 20:18:10
Postat av: Camilla

Skitsnyggt! Fantastiskt soffbord gjorde sig verkligen hos dig! KUl att du fått så myyys i din lilla lägga:D

2011-09-07 @ 20:41:43

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback