2012-04-18



Adele - Hometown Glory


På allmän begäran kommer en liten uppdatering såhär fem månader senare. Men räkna inte med att jag är tillbaka för att stanna. Och inte heller kommer bloggen att vara så pass utlämnande som tidigare. Men den här uppdateringen är speciellt för dig Cammi, som bor förjävla långt bort!

Jag börjar med lite bilder från läggan, fick hjälp med lampan igår och lovade ju ett blogginlägg då. :)




Bild nr.2 är ett nystartat tavel-projekt. Massa små ska bli en stor.
Å så till sist, "my little lamp" ;) ...



Men det bästa av allt, på väldigt länge, är att jag blivit moster igen. My föddes i slutet på januari och är en riktig liten nubbis! Så nu har jag två gobitar att terra när jag hälsar på hemma. ♥♥



Leon och jag hjälptes åt att göra en tårta för att fira att han fått en lillasyster.



Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Blev ju superfint med lampan!

2012-04-24 @ 12:48:57

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback