2012-05-12



Kings of Nuthin' - Waitin' to leave

Fan, sikken go dag jag haft idag! Hängt med polare, fyndat på loppis, promenerat i solen, blivit bjussad på hemlagat och så ringde pappa för att påminna om speedway-GP! Sweet! Trött som satan, men jävligt nöjd ändå.

I torsdags körde jag en sittning hos Kalle på All gold tattoo. Gjorde vänster överarm, så nu är balansen återställd igen! Om ett par veckor kör vi fågel nummer två, som ska sitta på skulderbladet. Kalle fick för övrigt rätt så fria händer den här gången och resultatet blev grymt bra! Han vet vad jag vill ha för stil på mina gaddar.


Dagens loppis var suverän. Fynda hur möe som helst:

 
Två klänningar för en hundring (eller "en hunka" = "one hank")!
Kewpie-docka, som ingen annan än jag verkade uppskatta.

  
Sprillans nya Converse!! Det var löööve vid första ögonkastet ska ni veta!
Väskan fick jag av Reb ♥ 
Luvtröjan, från Gwen Stefani's märke L.A.M.B, fick jag för sjutti spänn, värt!
Senast igår tänkte jag att jag skulle köpa mig en liten hylla. Hitta en för 20:- idag.



Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Grymt marre! Blir ju avis här ;) kram!

2012-05-13 @ 06:51:28

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback