Mitt "blåmärke" kommer sitta där resten av livet! Hell yeah!

Fan va gött, nu är jag ledig fram till måndag och väldigt pepp på julbord och utgång (x2?)!

Stod och prata lite med en av vakterna på jobbet och jag berättade att jag skulle boka ny tatueringstid. Med en gång får jag den där blicken som egentligen bara föräldrar kan ge en. Ni vet den där blicken man får när man har gjort eller är i färd med att göra nått dumt.
-Tatuera inget mer på armarna. Då kommer du alltid vara singel.
Jahapp, om inte en enda kille kan acceptera mig och mina tatueringar så är det illa. Men jag antar att jag får leva med det då, haha! Om man ska tro på honom så finns det tydligen ingen marknad för gaddade tjejer. Vilken tur att jag redan gett upp den där relations-biten då.

Men faktum är att bara idag har jag fått två komplimanger för tatueringen och det var av den äldre generationen. Tanten varnade mig för att tatuera mig i svanken och jag försäkrade henne om att något sånt skulle jag aldrig göra.
Mannen tyckte att det var en riktigt fin old school-gadd och vi pratade en längre stund. Jag berättade om min plan att ha lila hår och tatueringar på gäddhänget när jag är 70 bast. Han bara garvade och höll med om att det lät som en suverän idé, haha.

Visst har jag fått ett par negativa kommentarer (bl.a. en gubbe som sa att mitt "blåmärke" skulle sitta kvar livet ut. Det är väl knappast hans problem?) men majoriteten har ändå varit positiva. Folk är nyfikna och ställer frågor. Och jag tycker det är kul.
Tänk att det fortfarande är en så stor grej, det här med tatueringar?

Nu ska jag slappa..! :)

Vad tycker du?
Postat av: Therese

Haha, va konstiga männisor är egentligen som tror att dom får lova att lägga sig i så =)

Jag tycker ditt "blåmärke" är fett najs ;)

2009-12-03 @ 21:06:38
Postat av: frugan

du behöver inte oroa dig göllet! du har ju mig och sen den, ganska stora delen, av den manliga befolkningen som sjävla är gaddade över hela kroppen, de kommer bli tända som fan på dig o dina blåmärken på armarna :)

2009-12-03 @ 23:48:05

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback