Vem behöver Liseberg eller Grönan?!

Här vare dött! Trots det har det hänt en del, men det är knappast värt att nämnas. Fattar inte varför jag slösar tid och energi på något som inte känns "hundra" från början. Veckans höjdpunkt va iallafall Hoffmaestro & Chraa's spelning i onsdags.
I fredags vaknade jag med världens jäkla halsont och var helt däckad i ett dygn. Jag trodde att jag hade repat mig någorlunda vid det här laget. Men mitt försök att ta mig till affären slutade ganska abrupt när jag letade efter mössan i garderoben. Harrejävvlar va det snurrade i pallet.
Och det var inte första gången. Det snurrar till och med när jag ligger ner och det läskigaste är att ögonen följer med. Som att man försöker hitta nån fast punkt att titta på i allt virrvarr. Vem behöver Liseberg eller Grönan när man kan åka gratis hemma i sin egen lägenhet?!
Fick inse att jag inte skulle klara den korta biten till butiken själv, kastade in handduken och bad Dannyboy om hjälp. Är det någon jag litar på helt och fullt så är det han.
Glidaren kommer i taxi närsomhelst, så jag ska väl klä på mig. Snacka om att våra livsstilar glidit isär en aning sen vi gjorde slut, haha.

Vad tycker du?
Postat av: mamma

Puss & kram till Daniel som hjälper dej när din familj är för långt borta.

2009-11-16 @ 18:55:40
Postat av: PÅ

Jiff däj mä han föffaaan!

2009-11-16 @ 19:00:58
Postat av: Marlene

Haha va söta ni är.

Men pappa, du får släppa den tanken. Jag hittar nog en ny så småningom som ni kanske kan lära er att tycka om lika mycket. :) Puss på er!

2009-11-16 @ 22:16:46
Postat av: Anonym

d-d-daaannyboy! boomchickaboomchickaboomboomboom!

2009-11-29 @ 22:19:06

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback