Är man med i leken..!

Vi sa att vi skulle röja, på Raised Fist-spelningen, jag och Reb. Och det var precis vad vi gjorde. Jag tog det relativt lugnt där jag stod precis i mitten, på gränsen till moshpiten... Men som vanligt kunde jag inte hålla mig därifrån och tredje gången åkte jag på en jävla smäll så att jag flög som en vante och slog i bakhuvet i golvet. Hej hjärnskakning och armbågsfraktur?! Massa is på bulan och så in i publiken igen, något lugnare den här gången.
Reb föll två gånger och fick en armbåge i pannan (smällar man får ta när man står på kanten)... Men ingen av oss hängde läpp, istället satt vi och garvade åt våra bulor.

Fråga mig inte vad jag ska in i moshen och göra. Mer än kicken jag får av att inte ha kontroll så har jag inga bra anledningar. Lovar att ta det något lugnare i framtiden. Kanske rent av köra säkra kort - stå längst fram/på sidan/längre bak...?

Spelningen va go iaf..! Och jag lyckades hitta Oliver i folkmassan, det var kul!

Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Hahaha läste ditt mess imorse! Av någon anledning känner jag igen mig, men med en krossad tå. Fan att vi tjejer ska va mindre. Du får börja på gym så du kan vara med på riktigt:D

Postat av: Marlene

Du kom lindrigt undan med din tå ;)

Fan du ska känna min bula, är yr emellanåt och armbågen värker. Skönt att känna att man lever! ;)

2009-10-09 @ 14:03:02

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback