Nämen...?!

Vilken söt hårdrockare!
Vem hade trott att jag nånsin skulle bli förtjust i en långhårig snubbe som åker hoj?!



Inredaren Pontus Djaneieff och hårdrockaren Daniel i gårdagens avsnitt av
Roomservice.



Har inte fått nått gjort idag. Känns som att jag inte orkar eller vill göra något annat än att sova. Och när jag väl är vaken är jag gråtfärdig. Eller så blir jag trött någon timme senare och somnar igen. Något är fel..?

Efter mycket om och men lyckades jag klä på mig och ta en sväng till apoteket och lämna in min ångestdämpande medicin. De där pillrena kommer jag verkligen inte att sakna.

Imorgon måste jag komma upp ur sängen och iväg till gymmet!

Vad tycker du?
Postat av: Therese

Han ser ut som om han fastnat i åttiotalet ;) Men stalka på sötnos!

2010-01-21 @ 20:22:39

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback