4/5

Nyss hemkommen från Henkan och fy fan va goa dom e dom där Street dogs! Jag och Therese stod och hängde i lill-trappen innan spelningen och plötsligt går Aggrolites (som för övrigt också e goa live!) "Time to get tough" igång. Så jag börja gunga med i musiken. Efter en liten stund blir jag avbruten av en liten sprätt som frågar mig;
-Do you know the name of this band?
-Yeah! Aggrolites!
Och där startade en kortare diskussion om Aggro och det visade sig att den här snubben kände sångaren(?) och hade "Aggro" tatuerat på ovansidan av handleden. Vi svamla också om att Street dogs och Aggrolites borde turnera ihop.

En stund senare går Street dogs på scen och Therese upptäcker att det är gitarristen jag stått och tjötat med. Jag borde väl egentligen kopplat det från början, med tanke på att han snacka engelska? Men jag va för trött (att bli tatuerad tar fan mer på krafterna än man tror).

En bit in i spelningen blev jag lite orolig att de inte skulle köra någon av mina favoriter så jag vinka till mig Tobe.
-I wanna hear "In defense of Dorchester"!!
-We're gonna play it!!
Åh, lycka! Haha.

Så äckligt nöjd med den spelningen! Hoppas de kommer tebax snart och har Aggrolites med sig, verkade ju inte helt omöjligt. Å så några halvkassa bilder...


  
 


Vad tycker du?
Postat av: Therese

YEAH!!! ;)

2010-05-05 @ 22:00:09
Postat av: Liselott

Skitsnygg blogg. Och skitsnygga tatueringar =) Ses i fikarummet!


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback