17/10

(
Anti-Flag - Ever fallen in love...)

I fredags blev det Metalquiz på Sticky med Martin och Alb och lite annat löst folk som joina. Det var kul, trots att ingen av oss hade nån vidare koll. Vi fyllde iallafall i alla svarsrutor (och hela bordet med bärs). De svaren vi inte kunde fick helt enkelt bli "DIO". Det blev många rutor med "DIO"...
Sen drogs stämningen ner en aning, jäkla triangeldrama som jag inte bett om att få delta i. Drog mig undan, höll mig i bakgrunden. Satt mest å lipade, inte för det som hände just då egentligen. Bara kändes som att det var dags att tömma tårkanalerna. Och varför inte passa på när man har nån som sitter å tröstar?

Frugan konstaterade idag att jag har blivit blödig. Berättade för henne att en av våra stammisar som jag varit orolig för i flera månader dök upp förra helgen. Han fick världens kram av mig och sen höll jag på att börja lipa. Och på Volbeat-spelningen rann tårarna när "Fallen" drog igång (förbannade depp-text!). Som tur var så körde de den låten bland dom sista. Peppet försvann litegrann efter det nämligen.

Men mitt gråtande har nog att göra med allt som hänt senaste tiden, blev för mycket för att kunna stänga av.


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback