21/10


Jag var inte glad igår när jag slog upp ögonen och första tanken var att ”idag kommer jag bli utskälld utan att jag gjort något fel”.  Och jag hade rätt. Jag stod där och tog emot skit, personangrepp och var bara…lugn. Personen mitt emot var långt ifrån lugn och eftersom utskällningen inte hann avslutas får jag resten nästa vecka. Det känns som en krigszon och ingen går säker. Nog om det...



Promenaden hem, i mörkret, blev lite mer spännande med massa skrik och hetsig musik i öronen i form av Bring me the horizon. Som en skräckrulle i light- format. Motvind, konturer av människor och skum belysning.
När jag väl var hemma och öppnade dörren höll Nova på att smita ut. Jag peta in henne igen och vädrade lite. ”Va nookka’re??”
- Det luktar spy..? sa jag och tände lampan. Ajjemen, där låg två stora och en liten kräk på mattan. Dessutom hade hon lagt en liten pizza i min säng, tack för den!


Efter att ha torkat kräk och bäddat om sängen slog jag på datorn. Kikade in på NS en sväng och fick ett meddelande från nån kille med en hundvalp som presentationsbild. Han skrev en tre rader lång mening utan punkt, komma eller frågetecken. Jag nämnde det för Niklas och han skrev ett svar åt mig som jag ivrigt skickade vidare till "Hundvalpen":

”Hej! Trevligt att råkas. Har aldrig chattat med en hundvalp förut. För en hund skriver du väldigt väl. Kan inte vara lätt att manövrera med tassar på ett tangentbord, och bara för det tänker jag ha överseende med den totala avsaknaden av interpunktionstecken i ditt meddelande. Tyvärr måste jag avböja din önskan till en kontakt mellan oss då jag anser att "gaddningar" på djur, speciellt unga djur, inte är speciellt humant. Voff på dig min fyrbente vän och hej då!”

Haha! Skön diss :) Jag blev dessutom tipsad om fler så nu väntar jag på att nån dude med en bil-bild ska skriva. Och nej, ingen annan är serös på NS så varför skulle jag vara ett undantag?


Vad tycker du?
Postat av: fröken elin

ja hade blivit glad om någon lagt en pizza i min säng, helst kebab heh.....heh.



hahaha roligt svar hundvalpen fick:D i läääke 8) men vad är NS????? nåt jag missat?!aaaaaaaaaaaaah nattstad! haha finns det fortfarande folk som har det?

Postat av: Marlene

Du borde skaffa dig ett konto Elin, kul tidsfördriv :)

2010-10-23 @ 19:14:59
Postat av: Camilla

Blogga lite nu Marre! Hur var det på Henkan? kram!

2010-11-01 @ 12:31:10

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback