6/10



Det här med att lägga sig tidigt var inte riktigt min grej. La mig för att läsa vid tio, släckte lampan en timme senare och var ganska så övertygad om att jag skulle somna. Men nä, nu sitter jag här. TV:n är på, datorn likaså och på Spotify går Patti Smith's "
Because the night" på repeat...
Hungrig är jag också och har kokat ägg. Men ett ägg sprack och jag ångrar surt att jag inte saltade vattnet. Ett tips jag fått men inte följt.

Något har hänt. Jag ligger vaken och kläcker idéer till tavlor, smycken, inredningsdetaljer... och fan vet allt. Det driver mig till vansinne! Jag har ingen plats för mer tavlor och vad gäller inredningen skulle jag behöva ett nytt projekt, typ en flytt. Kreativiteten är på topp men jag får inget gjort, förutom på silversmidet.

Som om det inte var nog börjar abstinensen efter en ny tatuering komma krypande. Jag vill göra en ny...nu, nu, NU! Den här gången lär det bli rätt stort och en slags fortsättning på den första jag gjorde (gypsy-bruden på armen). Och eftersom jag gillar fåglar så lär det bli en eller ett par stycken på skulderbladet/ryggen.
Ska försöka att inte välja något motiv av Saira Hunjan den här gången. Kikade lite på The Family Business sajt och det hade kunnat vara nått:


 
M. Coppoletta     D. Azaldegui   


    
 
Juergen Eckel (länk) & Saira Hunjan (länk)


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

ja du e inte ensam jag steg upp vid två av halsbränna! gillar dina ideer. mest kråkan!

2010-10-06 @ 03:17:37

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback