2011-04-04



Royal Republic - Underwear




Fan, va gulliga ni är! Tror aldrig jag har blivit gratulerad av så många på en gammal hederlig namnsdag, haha. Till och med farbror Hasse ringde. Det är stort! :)

Jag är fortfarande sjuk men för rastlös för att vila. Så jag va uppe tidigt å har fått hur mycket som helst gjort. Har till och med köpt blommor och tvättat fönstrena! (Vårstädning kallas det visst). Nu fattas bara att en random måsjävel skiter ner fönsterrutan, precis som förra året. Kanske uppdaterar imorrn med lite bilder.

Nu får jag dra upp det här inlägget så Crämertz kan sluta kalla mig sölkorv!


Vårfräsch!?


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Haha trodde att det skulle bli ett aslångt inlägg :D

2011-04-05 @ 08:25:34
Postat av: Marlene

Haha, oj då. Det tog sån tid bara för jag snegla på tv, svarade på sms och pratade med dig och Coffe på msn..plus att jag försökte hitta en passande låt. Men eftersom du stressa mig så blev det en random låt istället ;)

2011-04-05 @ 08:59:43

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback