2011-01-13



Jag har mått så jävla bra. Så grymt jävla bra. Tills nu. Vad hände?! Vart kom deppet ifrån? Varför sitter jag här med en känsla av att allt håller på att rinna mig ur händerna när det faktiskt inte är så...
Nu blir det fullt fokus på träningen, för såhär kan jag inte ha det. Jag är ledig 6 dagar framöver så jag har massa tid att träna, fila på nåt slags CV, leta kurser, sy, måla, fota, skriva, bowla, supa, gå på spelning, ha filmkvällar m.m. Jag ska göra allt annat än deppa!

Jag har snöat in på Distillers igen. Låten "The hunger" ger mig gåshud över hela kroppen, varje gång jag hör den.


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Låter bra gumman! Det finns ju faktiskt så mycket kul att göra istället!

2011-01-14 @ 16:08:41
Postat av: Marlene

Du och "Grinchen" fick mig på bättre humör :)

2011-01-14 @ 16:10:22
Postat av: Camilla

Haha bra att han är till nån nytta!

2011-01-15 @ 18:50:38

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback