2011-03-17


Dropkick Murphys - The Spicy McHaggis Jig



Bestämde mig redan när jag vaknade imorse (ööhh..förmiddags) att göra raka motsatsen till va jag gjorde igår, vilket var absolut ingenting på hela dan. Så jag gjorde mig iordning, käka frulle och sjöng för full hals. Och lagom till dess att jag var redo att kliva ut genom dörrn så kika solen fram! På med solglajjerna och i med hörlurarna! Lyssnade på bland andra Dropkick. Och deras "The Spicy McHaggis Jig" får mig alltid att flina. Speciellt meningen han sjunger med tjejröst.

Hittade mina hängslen för ett tag sen! Lönar sig att städa igenom garderoberna ibland.



Det blev en promenad bortåt Bifrost, skulle posta ett paket och hämta ut ett annat. Och det var egentligen det som var planen. Men jag drog vidare in till stan. Hämtade ut Aggrolites-biljetten och tog ett varv inne på Myrorna. Gjorde några fynd; en klänning, tisha (som jag ska cutta!) och ett armband.

Imorrn blire fredagsmys, det ser jag fram emot! :P




Vad tycker du?
Postat av: Kotten

Armbandet är FETT, hängslena wikkid!

2011-03-30 @ 14:32:17

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback