2011-05-04


The Trashmen - Surfin' bird


Planen var att fira Valborg i Slottsskogen som alla andra fyllon. Men Malin kom med ett bättre förslag och vi hamnade i? på? i? Guldheden istället. Där satt vi och grillade "Denniskorv" och drack Jim Beam med Joel och Felix, som jag aldrig träffat innan. Till en början gjorde jag nog ett bra första intryck, eller ja, under de två första minutrarna. Men så sket det sig när jag råkade slå ihop "mittfingret" och "fel" i samma ord. Resultatet blev "fittfingret". Jag tänkte att jag kanske inte hade talat tillräckligt högt å tydligt för att min lilla felsägning skulle höras så jag fortsatte prata som ingenting. Men så brast Malin ut i asgarv och min tabbe var ett faktum. 
Men jag bjur på den! Och det blev en längre diskussion om det specifika fingret, haha.

Solen försvann så vi gick upp i lägenheten och parkerade på Felix osköna blommiga tantsoffa. Han och Joel ville lyssna på reggeamusik, jag och Malin ville lyssna på punk/metal/rock. Så vi kom överens om att köra varannan låt. Men när Jimmy dök upp hade det gått så långt att vi nästan uteslutande spelade våra låtar och Felix och Joel fick avbryta sina halvvägs in, hehe.
Efter Caipirinha, Jim Beam, öl och cider bar det av inåt stan. Vi hamnade på Biljardpalatset av alla ställen och dessutom när det var tjugo minuter kvar till stängning. Misslyckat, men sällskapet va grymt så jag klagar inte. :)


En liten film och några kassa bilder!



   
 



Vad tycker du?
Postat av: Maggan

HAHAHAHAHAHHA!! Vilken jävla video, gillar hur Joel vickar lite lätt på rumpan när han är på väg ut o hur Jimmy säger "De går bra de här"

xD

2011-05-18 @ 06:42:55

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback