2011-05-17



Rancid - Fall back down



Va lite låg ett tag, men nu har jag vänt på det...igen! Haha.. Så nu slänger jag upp lite bilder från veckorna som gått.

Hängde med Nina lite överallt förra lördan faktiskt. Askim, Sisjön, Slottskogen (vi hamnade mitt i nån freesbee frensie) och drog ett spontant biobesök. Lite stressigt att köpa biljetter tio minuter in i reklamen, men vi hann! "Water for elephants" blev det och efteråt käkade vi på Yammy. Grymt bra dag! Vi hitta gamla hederliga lakritspipor på Jula, det var inte alls vad vi skulle ha.



Leif & Leif



Förra måndagen släpade jag ner cykeln från vinden och tog min första cykeltur sen hösten 2008?! (Å den gången cyklade jag inte ens, jag blev skjutsad på pakethållaren..som är kanske 40 cm ovanför marken). Rebecka var ledig så jag trampade dit på en hoj som mamma kallar för "barncykel". :)
Solen sken å det var grymt varmt så vi satt på hennes balkong och tryckte i oss en massa olika melonsorter och pratade. Fan, va sönt det var att få prata med någon som fattade precis hur jag kände och känner. Efter den pratstunden kändes det inte lika tungt längre.

  

  
När jag kom hem hade strömmen gått i hela kvarteret. Jag höll på att inte hitta hem eftersom det var kolsvart i trappen. Mobilen lös inte upp ett skit så jag fick kladda på väggarna och stå i mörkret och leta rätt nyckel. Väl hemma insåg jag allt jag INTE kunde göra utan ström och varmvatten. Jag tände massa ljus och försökte mysa med Nova, men hon verka bara tycka det var skum stämning...kattskrälle.



Dagen därpå var både elen och varmvattnet tillbaka så då passade jag på att ljusa upp håret lite.



Fredag till måndag var mami och papi på sitt årliga besök i stan! Alltid lika mysigt att ha dom här å kunna mötas upp i stan när man vill. Saknar er! Och resten av familjen med för den delen.
Vi har käkat massa go mat, strosat på stan, slappat på hotellrummet och gått på speedway. Jag var pinsamt dålig på att knäppa kort så det blir bara från i lördags då vi var på speedway. En tävling som regnade bort...


  
   
Inget drömjobb uppe i kranen direkt. Varje år frågar vi oss hur han gör om han blir akut skitnödig?!

Ullevi efter fyrverkeri


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback