2011-05-21




Veronica Maggio - Satan i gatan



Här sitter jag å är pigg som fan! En powernap, tidigare idag, drog ut på tiden litegranna och jag vaknade 2 timmar senare än det var planerat. Har inte fått mycket gjort idag men har iallafall lyckats boka hotell i Dubrovnik. *tummen upp* Nu har vi bara hotell i Split kvar och tågresan hem från Köpenhamn. Öjöjöj va vi kommer fara runt i sommar.

Igår lirade Maggio på Liseberg och fy satan va mycket folk det var! Vi fick köa i en timme innan vi kom innanför grindarna. Läste någonstans att det var cirka 18 000 pers på plats. Hon blandade gammalt och nytt så jag fick höra många favoriter, som typ "Stopp", "Satan i gatan" och "Mitt hjärta blöder". Enda låten jag saknade var "Inga kläder".
Hela Liseberg lät som en tjejkör när "Snälla bli min" spelades:




 



Det blir massa goa spelningar framöver!

15/6       Danko Jones
16/6       West Coast Riot
17-18/6  Metaltown
22/6       Flogging Molly
30/6       Blood for blood
4/7        Social Distortion - Pariiiiis!!!


Har dessutom kärat ner mig i en playsuit, givetvis är den dyr och givetvis hittar jag den inte i min storlek nånstans...haha.


Från Emmy Design



Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback