2011-10-17



Johnny Cash - I see a drakness



Säsong två av The walking dead drog igång igår kväll i USA. Så det blev raka vägen hem efter jobbet idag för att ladda ner avsnittet. Och jag lovar er, det är ingen mjukstart. Helvete, jag hade ju gjort mackor och varm choklad men det blev inte mycket äta. Eddie Izzard hade rätt; Det går inte att äta när det är spännande! ...och speciellt inte om man dessutom måste hålla för ögonen emellanåt. Inte för att det hjälpte direkt, jag hörde ju fortfarande zombieflåsandet genom stereon.
Jag kommer förmodligen va lagom mörkrädd inatt, men det är värt det. Serien är grym! (Och min babe är med!)

Bara trailern ger mig rysningar och gåshud...skräckblandad förtjusning kallas det visst!



För övrigt är det massa uppochner i humöret och med sovandet. Ibland däckar jag medsamma, andra nätter kan jag ligga vaken hur länge som helst och grubbla järnet å ha ångest. Men! På torsdag ska jag göra mitt bästa för att det ska bli en ändring på skiten framöver!  

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback