2011-01-01


Vad passar bättre än att inleda det nya året med en liten sammanfattning av 2010...


- Pappa fyllde 60. Jag åkte upp för att va med å fira.
- Fisen lyckades få med mig till Friskis & Svettis och jag skaffade mig mitt första gymkort.
- Bokade tatueringstid med Frugan hos Kalle S på RebTa2s.


- Efter påtryckningar från M drog jag på NEMAS spelning. Lärde känna Niklas och Warren. Och dansade tremannatryckare.
- Träffade Linda och hennes lilla Gazton för en fika.
- Tog en after work med Fisen, M + polare på Kellys där vi testade lite olika drinkar.
- Gick på Mad Sin med Oliver och hans polare.

   



-"Jobbtrippen från helvetet", Åkte hemifrån fem på morgonen och kom hem vid tolv på natten.
-"Födelsedagsfyllan from hell"; whisky på tom mage, minnesluckor, spya, fylle-sms, "the walk of shame" genom hela jävla Sticky. Första och sista gången jag blir utslängd från krogen.
- Vi gick på jobbjippo där det delades ut diverse priser.
- Sticky-kväll med M. Jag envisades med att knappt dricka alls och hade grymt kul ändå.
- Spökvandring m. Fisen.

  



- Drog upp till Dalarna och Väsby en sväng för att umgås med familjen.
- Grillparty på Eketrä hos Kotten & Sara.
- Åkte motorcykel med Rickard. Så jäkla kul!
- Fisen hade vernisage, Reb klippte mig, teaterbesök, häng på Andra Lång och sedan vidare till Rockbaren - allt på en och samma dag. Dessutom skaffade jag mig lite bra karma genom att hjälpa en full tjej att komma hem efter att hon däckat på fel spårvagn.
- Det blev fika och bio med Frugan som kommit hem från Branäs.
- Restaurangbesök och Rockbaren med Therese.

  


 
- Jag och Frugan drog till RebTa2s för att bli köttade. Samma kväll lirade Street dogs och NEMAS på Henriksberg och jag stod och diskuterade med Tobe Bean III att Street dogs borde turnera ihop med Aggrolites. (Läs inlägget om spelningen här).
- Mamma och pappa hälsade på några dagar. Pappa, jag och Mattias gick på speedway gp i vanlig ordning.
- Jag hängde på Kings Head med Reb, Fisen, Matti och Anders. Vi var en grym kombo med skön humor!

  
  
 



- Hängde utanför Ullevi med Niklas när Green Day lirade.
- Röjde på Sticky med Fisen, Reb och Ida. En av de få gångerna jag faktsikt hade kameran med mig ut.
- Jag gick på Koffin Kats på Henriksberg med Therese och hennes brorsa.
- West Coast Riot med Therese, Niklas, Philip och TommyGun. Sista Sekunden stod för den goaste spelningen.
- Tog världens minsta flyg upp till Lule för lite kvalitetstid med Cammi och Patti. Firade midsommar med bastubad, mygg och luftgevär.

 
  
  
  
  




- Leon fyllde 4 år.
- Åkte motorcykel med Rickard, följde med ut till hans mamma för att bada i pool.
- Badade i Askim med Reb och gänget. Tanken var att bli lite fräscht brunbrända till kvällens utgång. Vi blev knallröda och fick oss ett gott skratt. Rockbaren med Fisen, Rickard, Glenn och M.
- Favoritkusinen med familj hälsade på i stan och det blev en sväng på Liseberg.
- Mera bad, annat sällskap; Therese med familj (min Cornelia!).
- Kotten & Sara ordnade maskerad/avskedspartaj på Eketrä.
- Såg Häckner på Liseberg med M.
- After work på Rockbaren med Therese, Vivvi och Jessica.
- Förfest hemma hos Mackan med Coffe och M. Mackan offrade en LP-platta som M värmde i ugnen och formade till en skål. Den står fortfarande på min sideboard, signad och full med CD-skivor. Sedan gjorde vi stan. Både Henriksberg, Burger King och Sticky. 
- Cammi och Patti på besök i schtaan.
- Semester i Dalarna med familjen.

  
  
  
  



- Kulturkalaset; NEMAS med Niklas, Amanda Jenssen och Teddybears med Frugan, Tess, Ellen och Nora.
- After work med Therese och Malin.
- Tre bortgångar på en och samma vecka...
- Minigolf och strosande i stan med M.





- Till Väsby/Dalarna. Såg Leigh Adams köra för sista gången på Avesta motorstadion. 
- Begravning...
- Påbörjade silversmideskursen.
- Jonas hjälpte mig att hämta sista grejerna hos Daniel (det var väl på tiden?! haha).
- Hängde i repan med M, hjälpte till att fixa trummorna.
- Gick på bokmässa med Nina och Gemma. På kvällen blev det Sticky med Nina, Andrew + polare, M, Coffe och Mackan. Fick sällskap hemåt av dom goaste grannarna jag nånsin haft här i Gbg.





- Utgång med Niklas.
- Volbeat på Scandinavium med hela gänget.
- Fest hos Reb, med jultema.
- Krigszon på jobbet...
- Metalquiz med Alb & M.
- Utgång med Nina, det blev både Henkan och Sticky. Träffade Andreas och terrade Ägget litegrann.

 



- NEMAS sista spelning. Hade grymt kul med Coffe och Mackan!
- Födelsedagspartaj hos Nina.
- Var för snäll, som vanligt, och stekte pannkakor till en sjuk M.
- Raised Fist på Sticky; trångt å jävligt. Men rätt gött ändå!
- Åkte Hjulet med Frugan.
- Åkte hem till Väsby en sväng.
- Cammi och Patti skaffade sig vuxenpoäng när lilla Milou föddes.

 
  



- Träffade Fisen för första gången på länge. Vi hade mycket att prata om.
- Gogol Bordello lirade på Trägårn och jag släpade med mig Nina.
- Favoritkusinen fick en liten son!
- Roky Erickson (första bilden) på Trägårn. Nina och Andrew haka på och jag sprang på Hans, han är alltid lika galen. :)
- Åkte hem tilll familjen för att fira jul.
- Hälsade på favoritkusinerna som allihop var samlade i Bålsta.
- Var barnvakt åt Leon för första gången. Det var mysigt!
- Nyår på Henriksberg med Niklas, Warren, Malin m.fl. Oliver va också där, honom har jag inte träffat sen Mad Sin-giget. Jag hade schweinigt kul!

  

Nyår:
   



Tolvslaget på Henriksbergs takterrass
(Warren, Niklas och Malin)



Även om 2010 började bra, så var andra halvan riktigt pissigt tung och jobbig. Men nu är det 2011 och nu finns det fan bara en väg och det är upp!  Det gäller oss allihop! Och när jag väl är där uppe på toppen med er ska jag aldrig halka ner igen.


Woop woop!


Vad tycker du?
Postat av: camilla

Kul läsning och tittning:D

2011-01-01 @ 21:18:36
Postat av: Favvo kusinen =)

Hehehe du har haft ett händelserikt år du kussen =).

Wcr & metal town i sommar nu ffs =P tredje gången gillt nu för tusan hehe =).

Kram

2011-01-01 @ 22:32:36
Postat av: Kitty

Om du läser hos mig så läser jag hos dig och inser att vi har en del gemensamt! Jag har också träffat Niklas och Warren på en Nemas-spelning. Kings Head är mitt stamhak. Green Day på Ullevi - oh yes, jag var där. Så jag blir nyfiken på dig. Jag kanske hänger lite på din blogg och lär känna dig, om det är ok? :)


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback