..aka "Miffo"

Kan nån tala om för mig när i helvete jag kommer få svart på vitt att jag gör rätt val i mitt liv? Jag har alldeles för taskigt tålamod för att orka vänta på något slags bevis på att jag gjort rätt. Försöker gå på magkänsla utan att tänka för mycket. Fattar snabba beslut. Som jag senare ligger och grubblar över, mitt i nätterna.



För övrigt blev jag mobbad på jobbet idag. Vakten, som jag ansåg vara min vän, får syn på nya frissen.
-Har du klippt dig?
-Japp!
-Miffo...
-Shit, helt plötsligt hör jag inte ett ord av vad du säger.

Jag är iallafall nöjd. Jag har äntligen klippt håret ungefär så som det var för några år sen, har ju saknat den här frissen. :)




Får se om jag skriver några ord om helgen senare i veckan, just nu är jag för trött.

Ciao ciao

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback