Vinter = fylla

Det blev tyst här några dagar, har haft fullt upp och det är skönt. I torsdags blev det karatefylla med Clas Ohlson-gänget. En av killarna skulle lira på Sticky med sitt band så jag hakade på. Gratis inträde och happy hour.
Peter flippade när han insåg hur billigt det var.
-Det är som i Grekland ju!?! Nio Jäger! ..och två öl!
Tre av dom shottarna var tydligen till mig och eftersom jag inte skulle jobba på fredagen sänkte jag dem utan att tveka.

Raglade hem vid tolv, haha. Passade på att skicka några sms. Läste igenom dem morgonen därpå och konstaterade att det bara var hyfsat vettiga meningar och sånt jag faktiskt står för i nyktert tillstånd också. Jag är alltid fruktansvärt klar i skallen oavsett vilken fylla, tack o lov. Annars hade jag haft ångest som alla andra. ;)

Det kändes som att jag skulle däcka med en gång jag kom hem. Men jag borde insett vid det här laget att alkohol får mig att vrida och vända på mig ännu mer innan jag till slut däckar. Så jag gjorde käk och kollade på Americas Funniest Homevideos för att få upp humöret lite.
Har för mig att jag vaknade vid fyra och tänkte att jag kanske borde spy. Vaknade ett par timmar senare och insåg att jag klarat mig.

Till min stora besvikelse väcktes jag vid elva av ett jobbrelaterat sms och efter mycket om och men begav jag mig till jobbet. Men när jag dök upp insåg chefen att jag var ett vrak (jag hade försökt förmedla det innan jag gick hemifrån) så hon fick ringa in någon annan.
Hade en rejäl träningsvärk också, måste berott på allt flängande på dansgolvet med Dan. Dessutom misstänker jag att jag lyckats slå i smalbenet under kvällen, svullet och med ett stort blåmärke.
Gör mig alltid illa när jag är ute?!



För övrigt har jag haft en bra jobbhelg. Hoppas kommande veckan flyter på lika smärtfritt. Sen är det ju i princip JULAFTON! Jag har längtat som fan efter att få träffa familjen, trycka julmat och komma "hem" ett par dar.


Vad tycker du?
Postat av: frugan

tro fan att jobbhelgen vart bra, jag har ju vart där o vi alla vet ju att jag är rolig, roligast faktiskt. Speciellt nu när Therese är borta...

2009-12-13 @ 23:55:59
Postat av: Evelina

Kul att du gillar den! Var gärna med och tävla om du inte vart det innan :)

Postat av: Therese

Ja, du är roligast nu när inte jag är hos er men jag kommer ju alltid att vara den roligaste ni känner ;)

2009-12-17 @ 10:16:02

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback