Nya gadden?!

Sammanfattningen av helgen uteblir idag med. Jag är förbannat trött. Tänkte mest bara visa hur nästkommande tatuering(ar) kommer att se ut. Tror iallafall att jag besämt mig. Dessa ska ev pryda insidan av mina handleder:



Design: Saira Hunjan


Ska väl ändra om den lite i färgerna och kanske nått band som slingrar sig istället för pärlorna. Eller kanske ha bådeoch? Tre månader kvar! För om allt går som det ska sitter jag hos Kalle den 11:e mars.

Planer för resten av veckan...
Imorgon: Bio med Frugan.
Torsdag: Contra på Sticky
Fredag: Snutjävel på Henkan..någon?
Lördag-Söndag: Jobba jobba!

Nä, nu ska det här miffot sova. Adios!

Vad tycker du?
Postat av: Therese

Tycker att tattueringarna är fina. =)



Hoppas filmen va bra! <3

2009-12-09 @ 20:24:15
Postat av: Evelina

Sjukt snygga :)


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback