Jag saknar er...

"Saknar dig :("

Ett kort och koncist sms, två ord som faktiskt gjorde min dag idag. I min värld är det bland det finaste man kan säga/skriva till någon. Och folk gör det alldeles för sällan. Det inkluderar även mig. För hur ofta har jag inte tänkt på någon, saknat någon men aldrig nämnt det för personen i fråga? Alldeles för ofta.
Så här kommer en liten lista på några som jag saknat den senaste tiden (och oftast är dem jag alltid saknar);

Familjen.
När jag pratar med dem i telefon blir saknaden större. Jag träffar min familj alldeles för sällan.

Crämen & Pat.
Det säger sig självt. Från att ha umgåtts flera ggr i veckan till att ses någon gång per år.

......
Han som fick mig att skratta fast jag var på skitdåligt humör. Som blev lika överraskad som jag när jag svarade mitt i natten utan att en enda signal gått fram. Som jag tyckte om att lyssna på när han pratade om allt möjligt.
Som fucka upp det som fan, men som jag aldrig kan hata. Inte ens tycka lite illa om.



Lillskrutt börjar bli redo att följa med moster till Metaltown ;)


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Saknar ju dig med!


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback